پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اتوبان تهران - قم ساعت 18 امروز در کیلومتر 80 شاهد تصادف سنگینی میان بیش از 35 دستگاه خودرو سواری بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس از محل حادثه، در ساعت 18 عصر امروز پنج‌شنبه 2 آبان 87 ماموران پلیس راه مستقر در اتوبان تهران - قم از وقوع یکی از مهیب‌ترین تصادفات سال باخبر شدند.

ماموران با حضور در محل حادثه واقع در 40 کیلومتری شهر قم دریافتند 35 دستگاه خودرو سواری اعم از پژو 206، پیکان، پژو 405، تویوتا کمری، ماکسیما و یک دستگاه خودروی نیسان به یکدیگر برخورد کرده‌اند و تعداد زیادی از شهروندان در این حادثه مجروح شده‌اند.

یکی از مسئولان پلیس راه حاضر در صحنه در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: هنوز علت دقیق وقوع حادثه مشخص نشده است، اما پیش‌بینی اولیه انحراف به چپ یک دستگاه خودرو 206 به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است بیش از 30 نفر از شهروندان در این تصادف به شدت مجروح شدند که حال 5 نفر از آنان وخیم بوده که این افراد توسط اورژانس به شهرستان قم منتقل شده‌اند.

در حال حاضر کیلومتر 60 اتوبان تهران قم تا کیلومتر 80 محل وقوع حادثه دارای ترافیک بسیار سنگینی است به گونه‌ای که مسیر 20 کیلومتری را رانندگان ظرف مدت یک ساعت طی می‌کنند همچنین در حال حاضر سطح اتوبان در این نقطه مملو از خرده‌ شیشه‌های به جا مانده از تصادف است که ماموران نیروی انتظامی در تلاش برای پاکسازی آن هستند

کد خبر 66534

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز